تلفن بی سیم پاناسونیک

تلفن بی سیم پاناسونیک؛ ویژگی‌ها و مزایای استفاده

84 بازدید معرفی محصولات در صنعت مخابرات

آیا می‌دانید تلفن بی سیم پاناسونیک چه ویژگی‌ها و مشخصاتی دارد؟ تلفن بیسیم پاناسونیک از جمله محصولات کاربردی با ظاهری فوق‌العاده زیبا بوده که مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و عرضه شده است. در ادامه این راهنما با خصوصیات این محصول جذاب بیش‌تر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید درباره تلفن بی سیم پاناسونیک بدانید‍!

تلفن بی سیم پاناسونیک

تلفن بی سیم پاناسونیک چیست؟

شرکت پاناسونیک از جمله بزرگ‌ترین و بهترین فروشندگان تلفن بی سیم در جهان شناخته شده که محصولات خود را با ظاهری منحصربه‌فرد، طراحی جدید و جذاب به بازار عرضه کرده و توانسته است به خوبی نیاز عموم مشتریان را برطرف کند. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد تلفن بی سیم پاناسونیک می‌توان به سازگاری با محیط زیست، سطح فرکانسی گیگا، قابلیت ارسال و دریافت اس ام اس، نمایش شماره تماس گیرنده و… اشاره داشت. در ادامه با ویژگی‌های این محصول بیش‌تر آشنا خواهیم شد:

ویژگی‌های تلفن بی سیم پاناسونیک

افزایش کارایی

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن بی سیم پاناسونیک می‌توان به افزایش کارایی آن اشاره داشت. در طراحی جدید این محصول شاهد باتری‌های بسیار قدرتمند و همچنین میزان توانایی بالایی هستیم. البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت بوده که تلفن‌های بی سیم به باتری‌های چندان قدرتمندی نیاز ندارند، اما با این حال در ساختار این محصول باتری با کیفیت و قدرتمندی تعبیه شده است؛ به طوری که قادر است با تنها یک ساعت شارژ، به مدت 10 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. در حالت کلی، باتری‌های تعبیه شده برای این محصولات در کنار قدرت عالی در نگهداری از شارژ، عمر مفید طولانی نیز دارند.

امکان ذخیره‌سازی نام در تلفن بی سیم پاناسونیک

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به امکان ذخیره‌سازی نام در تلفن اشاره داشت؛ به این گونه که با تماس‌های ورودی، نام آن‌ها در تلفن ثبت خواهد شد. قابل ذکر بوده که این قابلیت در سایر تلفن‌های بی سیم دیده نمی‌شود. از دیگر آپشن‌های جدید در این محصول می‌توان به مشخص بودن تاریخچه تماس‌های ورودی و خروجی اشاره داشت. در حقیقت برند پاناسونیک سعی کرده است که در این محصولات حافظه دستگاه برای کارایی‌های بهتر را افزایش دهد.

کاربری ساده و لذت‌بخش

کاربری ساده و لذت‌بخش از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن بی سیم پاناسونیک است. یک کلید چهار جهته در قسمت فوقانی تمامی کلیدهای شماره‌گیر قابل مشاهده بوده که این کلیدها برای ورود به منو و سایر اطلاعات مرتبط با تنظیمات تلفن مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کل کار کردن با این بی سیم‌ها پیچیده نبوده و تنها کافی‌ست که با یک بار کار کردن، با نحوه استفاده از تلفن بی سیم پاناسونیک آشنا شوید.

بهبود کیفیت صدا

از دیگر قابلیت‌های چشم‌گیر در این محصول، بهبود کیفیت صدا است؛ به گونه‌ای که صدا در این تلفن‌ها با کیفیت و وضوح بسیار خوبی دریافت و ارسال خواهد شد. از آن‌جایی که در بی سیم‌های موجود در بازار با روشن شدن بلندگو امکان ارسال صدای باکیفیت وجود ندارد، پاناسونیک این ایراد را در نظر گرفته و در تلفن بی سیم خود صدایی که از بلندگو دریافت شده کاملاً شفاف و بلند است. علاوه بر این، با روشن شدن بلندگو، صدا با کیفیت رضایت‌بخشی ارسال خواهد شد.

تلفن بی سیم پاناسونیک

امکان استفاده از بلندگوهای دیجیتالی

ویژگی بعدی تلفن بی سیم پاناسونیک امکان استفاده از  Loud Speaker یا بلندگوهای دیجیتالی است. از جمله ویژگی‌های جالب این فناوری قابلیت برقراری تماس بدون در دست گرفتن گوشی بوده و به همین خاطر برای شرکت‌ها و مکان‌های اداری می‌توانند وسیله‌ای کاربردی باشند؛ به این گونه که کارمندان در حین کار کردن و بدون این که گوشی را در دست بگیرند می‌توانند به صحبت با تلفن بپردازند. افزون بر این، این قابلیت در مواقع دیگری که امکان برداشتن تلفن وجود نداشته نیز کاربردی است.

کاهش میزان صدای اضطراری

از دیگر امکانات تلفن بی سیم پاناسونیک می‌توان به تکنولوژی اضطراری کاهش صدا اشاره داشت. زمانی که در محیط‌های خلوت و کوچک حضور دارید، می‌توانید صدای تلفن را با استفاده از دکمه اکو (ECO) کاهش دهید. از دیگر مزیت‌های این دکمه می‌توان به کاهش مصرف باتری نیز اشاره داشت؛ به این گونه که در محیط‌های کوچک و مواقع اضطراری هم‌چون قطعی برق می‌توان با فشردن دکمه اکو، میزان مصرف باتری را نیز کاهش داد.

بهره‌گیری از تکنولوژی دکت

شرکت پاناسونیک برای محصولات خود از تکنولوژی دکت (DECT) نیز بهره می‌برد. با کمک این فناوری، کاربر می‌تواند به صورت همزمان یک یا چند تلفن را به مرکز تلفن خود متصل نماید که در چنین حالتی، چندین تلفن قادر هستند که با مرکز تلفن ارتباط برقرار کنند. این تکنولوژی برای انجام کار خود از یک لینک رادیویی به منظور برقراری ارتباطات صوتی امن مابین هندست‌ها و Base Station بهره می‌برد؛ به همین خاطر کیفیت انتقال صدا در آن از Wireless LAN بهتر است.

سایر قابلیت‌های تلفن بی سیم پاناسونیک

علاوه بر مواردی که برشمردیم، این محصول دارای یک سری قابلیت‌های دیگر نیز بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به منشی تلفنی برای پاسخ‌گویی به تماس‌های دریافتی اشاره داشت. افزون بر این، تلفن‌های مذکور می‌توانند تماس‌های ورودی را در صورت نیاز مسدود کنند؛ البته لازم است که برای انجام این کار شماره‌های مورد نظر را در قسمت تنظیمات برای تلفن تعریف کنید.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایش با نور کافی در روز اشاره داشت. علاوه بر این، نور صفحه نمایش در شب و تاریکی درخشندگی کم‌تری داشته و به همین دلیل به چشم‌های کاربر آسیبی وارد نخواهد کرد. افزون بر این، امکان پاسخ‌گویی با هر یک از کلیدهای تلفن برای کاربر فراهم است. در ادامه با سایر قابلیت‌های این تلفن آشنا خواهیم شد:

  • سیستم قفل کودک
  • اعلام زنگ بیداری پیشرفته
  • کارکرد بی سیم در زمان قطعی برق در صورت قرار دادن بی سیم روی پایه
  • قابلیت کالر آی دی گویا به منظور پاسخ‌دهی به تماس‌های ورودی
  • پشتیبانی از سمعک
  • نداشتن نویز و تشعشع
  • صفحه LCD
  • شماره‌گیری راحت
  • نمایش نورانی پشت گوشی
  • طراحی آرگونومیک
  • راه‌اندازی ساده
  • منشی تلفنی
  • استفاده از متریال مرغوب در فرآیند تولید
  • دارای صفحه ضد آب
  • تمیز شدن جای شارژر به صورت خودکار
  • مقاوم در درمای 5 الی 44 درجه سانتی‌گراد
  • مقاوم در برابر ضربه
  • و…

گم شدن بی سیم پاناسونیک

چنان‌چه بی سیم پاناسونیک گم شود، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن آن را پیدا کنید. تنها کافی است که دکمه کنار بیس اصلی تلفن را فشار داده تا زنگ گوشی بی سیم به صدا در بیاید. بیس اصلی را می‌توان در صورت کمبود فضا بر روی دیوار نیز نصب کرد.

سخن پایانی

تلفن بی سیم پاناسونیک از جمله محصولات فوق‌العاده کاربردی و جذاب بوده که در این راهنما به بررسی ویژگی‌های آن پرداختیم. لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون تلفن‌های بی سیم پاناسونیک با ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل در قسمت ارسال دیدگاه در میان بگذارید.

84 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط