محصولات شیوا امواج

معرفی محصولات شیوا امواج و کاربرد آن‌ها

86 بازدید راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق

شرکت شیوا امواج از جمله شرکت‌های فعال در زمینه ساخت و تولید دستگاه‌های برق صنعتی و انواع مختلف رله‌ها بوده که در صنعت برق مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شرکت فعالیت رسمی خود را برای نخستین بار در سال 1367 آغاز کرد و برای شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی انواع مختلف دستگاه‌های سفارشی با کیفیت عالی و ضمانت رسمی 3 ساله را تولید می‌کند. در ادامه این راهنما با محصولات شیوا امواج آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید درباره محصولات شیوا امواج بدانید!

محصولات شیوا امواج

شرکت شیوا امواج مفتخر است که انواع دستگاه‌ها رله‌های مورد نیاز بازار را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه کند. در ادامه با سبد محصولات شیوا امواج آشنا خواهیم شد:

تایمر و تایم سوئیچ

ساعت فرمان

اولین مورد در محصولات شیوا امواج ساعت فرمان بوده که خود در انواع مختلف ساعت پریزدار، ساعت فرمان هفتگی، ساعت فرمان ماهیانه، ساعت فرمان ماهیانه سری N، ساعت فرمان 20A، ساعت فرمان 20A سری N و… قابل خرید است. ساعت فرمان دستگاهی بوده که در ساعت مشخص فرمان را به خروجی ارسال کرده و سبب فعال‌سازی خروجی خواهد شد.

ساعت کار

ساعت کار از دیگر محصولات شیوا امواج بوده که وسیله‌ای فوق‌العاده ضروری و مناسب برای کلیه‌ دستگاه‌های صنعتی و خانگی است. با کمک این دستگاه می‌توان مقدار ساعتی که کار کرده‌اید را به صورت کاملاً دقیق ثبت کنید.

سوپر تایمر دیجیتال

این محصول با دقت و کارایی بسیار بالایی که داشته در رنج وسیعی از محدوده زمانی (از ۰.۱ ثانیه تا ۹۹۹ ساعت) مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، تایمر مذکور امکان کارکرد در 4 حالت دهم ثانیه، ثانیه، دقیقه و ساعت به صورت فلاشر را نیز فراهم می‌سازد.

مولتی تایمر دیجیتال

از دیگر محصولات شیوا امواج بوده که کارایی فوق‌العاده‌ای داشته و دقت زمانی آن صدم ثانیه است. این دستگاه با دو رله مجزا قابلیت کاربری‌های مختلفی اعم از تایمر تأخیر در قطع و یا تأخیر در وصل، کنترل موتورهای چپ گرد و راست گرد، عملکرد فلاشری در زمان‌های مختلف و عملکرد ترکیبی فلاشری را ارائه می‌کند.

مولتی تایمر آنالوگ

این محصول در حجم کوچک با دقت و ثبات در تکرار و همچنین قابلیت پمپ شدن پانل به منظور عدم دسترسی و اعمال تغییرات توسط افراد متفرقه طراحی و عرضه شده و کارایی آن به صورت تأخیر در وصل بوده که می‌تواند به دو شکل تایمر ثانیه و تایمر دقیقه مورد استفاده قرار گیرد.

تایمر ستاره مثلث

این محصول دستگاهی مطلوب برای راه‌اندازی موتورهای رتورقفسی با تبدیل ستاره به مثلت بوده و قابلیت تنظیم وصل رله ستاره را دارد.

تایمر چپ گرد راست گرد

با کمک این محصول می‌توان به ساده‌ترین شکل ممکن مدار چپ گرد و راست گرد را طراحی کرد. این محصول شامل 3 تایم قابل تنظیم برای حالات چپ گرد، راست گرد و زمان استراحت بین چپ گرد و راست گرد است.

تایمر راه پله

با استفاده از این محصول می‌توان روشنایی راه‌ پله‌ها، حیاط، پارکینگ، انبارهای کوچک و کلیه اماکنی که نیاز به روشنایی دائمی نداشته باشند را کنترل کرده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی نمود.

تایمر استارت مجدد

از دیگر محصولات شیوا امواج بوده که دستگاهی ایمن برای محافظت در زمان وصل مجدد برق است. رله خروجی دستگاه مذکور با وصل برق ورودی با تأخیر قابل تنظیم از 5 ثانیه الی 5 دقیقه به مدت 1 ثانیه وصل خواهد شد.

حفاظت‌کننده تک فاز

محافظ ولتاژ تک فاز دیجیتال

این محصول با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و سیستم میکروپروسسوری برای کنترل بسیار دقیق اختلالات برق شبکه تک فاز در مصارف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محافظ تک پریز

این مدل از محصولات شیوا امواج دارای قابلیت نمایش ولتاژ و تنظیم حداقل و حداکثر میزان آن با رعایت اصول استاندارد بوده که در دو مدل VPR-240S و VPR- 4S قابل خرید است. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به بهره‌گیری از سیستم میکروپروسسوری به منظور حفاظت از لوازم و پکیج‌های خانگی در برابر افزایش و کاهش نوسانات ولتاژ اشاره داشت.

محافظ پکیج

این محصول در مدل VPR-T4 عرضه شده و وسیله‌ای بسیار مناسب برای حفاظت از پکیج‌ها و لوازم خانگی بدون کمپرسور در مقابل افزایش و کاهش و هرگونه نوسانات ولتاژ برق محسوب می‌شود. در این محصول شاهد سه مدل نمایشگر سبز (ولتاژ عادی)، نمایشگر زرد (زمان تأخیر) و نمایشگر قرمز (ولتاژ غیر عادی) هستیم.

محافظ ولتاژ 20 آمپر

با نصب این محافظ می‌توان پس از کنتور از تمامی وسایل برقی خانگی در مقابل افزایش و کاهش ولتاژ محافظت کرد. این محصول قابلیت عبور جریان بالا بدون نیاز به کنتاکتور خارجی را دارد.

حفاظت‌کننده سه فاز

محصولات شیوا امواج

سوپر کنترل موتور

این محصول در حقیقت متشکل از سه دستگاه در یک دستگاه بوده که شامل یک دستگاه کنترل بار، یک دستگاه کنترل فاز ستاره مثلث و یک دستگاه ترموستات می‌شود. این محصول به همراه پکیج CT مخصوص به خود یک نوع محافظ کامل برای موتورهای سه فاز ستاره مثلث محسوب می‌شود.

مینی کنترل فاز میکروپروسسوری

از دیگر محصولات شیوا امواج بوده که می‌توان به کمک آن اختلالات ناشی از قطعی فاز، جابه‌جایی یا عدم تساوی فازها، افزایش و کاهش ولتاژها در تمامی مراکز صنعتی، مسکونی و تجاری را کنترل کرد.

کنترل فاز

با کمک این محصول امکان کنترل اختلالات برق شبکه که ناشی از کاهش یا افزایش ولتاژ و عدم تقارن فازها و جابه‌جایی فازها بوده با اعلام نشان‌گر F و نشان‌گر P فراهم خواهد شد.

کنترل فاز – بار

از این محصول می‌توان برای کنترل اختلالات ناشی از جابه‌جایی، قطعی و عدم تقارن فازها و جریان، افزایش و کاهش ولتاژ و جریان در تمامی مراکز صنعتی بدون نیاز به CT بهره برد.

رله کنترل آمپر سه فاز

این محصول برای حفاظت از موتورهای سه فاز در برابر کاهش و افزایش و عدم تقارن و نمایش جریان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایر محصولات شیوا امواج

کنترل‌کننده

  • کنترل سنگ‌شکن
  • هشداردهنده وجود آب
  • کنترل ستاره – مثلث
  • کنترل آمپر 3 رله‌ای
  • فلوتر الکترونیکی
  • فلوتر مکانیکی
  • سنسور فلوتر
  • ترموستات صنعتی
  • ترموستات تابلویی
  • ترموستات 125
  • ترموستات 900
  • ترموستات 96

نمایشگر ولتاژ و جریان

  • چراغ سیگنال
  • ولت متر96*48
  • آمپر متر 96*48
  • مولتی متر 144
  • سوپر ولت آمپر متر 96B
  • ولت متر 96
  • آمپر متر 96

فتوسل و روشنایی

  • سوپر فتوسل 2
  • سوپر فتوسل
  • ساعت نجومی
  • فتوسل

سخن پایانی

شیوا امواج از جمله شرکت‌های فعال در زمینه تولید و عرضه انواع دستگاه‌های صنعتی و خانگی مورد نیاز بازار بوده که در این راهنما به معرفی محصولات شیوا امواج پرداختیم. تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت مطابق با استانداردهای روز ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. آیا تجربه استفاده از دستگاه‌های شیوا امواج را دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون محصولات ارائه شده توسط شیوا امواج با ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل در قسمت ارسال دیدگاه در میان بگذارید.

86 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط