شرکت رسانا کابل

شرکت رسانا کابل؛ معرفی شرکت و محصولات

277 بازدید راهنمای خرید / راهنمای خرید سیم و کابل / تولیدکنندگان سیم و کابل ایران / معرفی محصولات صنعت برق / راهنمای خرید امن

آیا شرکت رسانا کابل را می‌شناسید؟ تا کنون از محصولاتی که توسط رسانا کابل به بازار عرضه شده در پروژه‌های خود استفاده کرده‌اید؟ این شرکت فعالیت خود را در سال 1372 با هدف تولید قسمتی از سیم و کابل مورد نیاز کشور آغاز کرد و از همان سال تا به امروز توانسته بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص دهد. در ادامه این راهنما قصد داریم که به بررسی محصولات ارائه شده توسط این شرکت بپردازیم. با ما همراه باشید.

نگاهی بر شرکت رسانا کابل و محصولات آن

شرکت رسانا کابل

شرکت رسانا کابل از جمله شرکت‌های فعال در حیطه تولید و عرضه انواع مختلف سیم و کابل‌های مورد نیاز صنعت برق کشور عزیزمان بوده که در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با عرضه بهترین و مرغوب‌ترین محصولات، رضایت مشتریان را به خود جلب کند. در ادامه، نگاهی بر پرفروش‌ترین محصولات عرضه شده توسط این شرکت خواهیم داشت:

سیم و کابل ساختمانی

همان‌طور که از نام این دسته محصولات مشخص بوده، به طور خاص برای مصارف ساختمانی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. خودِ سیم و کابل‌های ساختمانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین محصولات عرضه شده توسط مجموعه رسانا کابل به انواع مختلف سیم‌های مفتولی و نیمه افشان، سیم افشان، کابل افشان سبک و معمولی، کابل کنترل افشان، کابل کنترل افشان شیلددار، کابل کنترل تخت و کابل‌های مفتولی و نیمه افشان سبک دسته‌بندی شده و در این شرکت به فروش می‌رسند.

هر کدام از سیم و کابل‌های مذکور بر اساس ویژگی‌های ساختاری که داشته، در سیم‌کشی منحصربه‌فردی مورد استفاده قرار می‌گیرند که برای اطلاع از مشخصات هر کدام از آن‌ها می‌توانید کاتالوگ محصولات عرضه شده توسط شرکت رسانا کابل را مطالعه فرمایید.

کابل قدرت

از دیگر محصولات عرضه شده توسط شرکت رسانا کابل می‌توان به انواع مختلف کابل‌های قدرت اشاره داشت. البته قابل ذکر است که کابل‌های قدرت در این شرکت در انواع تک رشته مسی و آلومینیومی، چند رشته مسی و آلومینیومی، کابل‌های مفتولی و نیمه افشان و کابل‌های قدرت با هادی‌های هم مرکز یا کنستانتریک به بازار عرضه می‌شوند.

در حالت کلی، کابل‌های قدرت تحت عنوان کابل ولتاژ بالا نیز شناخته شده و به عنوان یکی از ایمن‌ترین و بهترین کابل‌های برق به شمار می‌آیند. اگر کابل قدرت از نوع فشار قوی مد نظر باشد، می‌توان از آن برای انتقال قدرت با ولتاژ بیش از 36000 وات بهره برد؛ در نتیجه امکان استفاده از آن در تابلوهای توزیع برق، نیروگاه‌ها و در کل در اماکنی که نیاز به کابل‌هایی مقاوم در برابر فشار قوی باشد، فراهم خواهد بود.

کابل ابزار دقیق

نمونه دیگری از انواع کابل‌های ارائه شده توسط شرکت رسانا کابل، کابل ابزار دقیق بوده که اگر در صنعت برق مشغول به فعالیت باشید، حتماً نام این کابل به گوشتان آشنا خواهد بود. کابل‌های ابزار دقیق از جمله کابل‌های برق به حساب می‌آیند که برای دریافت و انتقال سیگنال و دیتا مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حقیقت، کابل‌های مذکور نوعی وسیله هستند که می‌توانند دقت عملکرد و کنترل جریان دیتا را افزایش دهند. شما می‌توانید به عنوان مصرف‌کننده از این دسته کابل‌ها در سیستم‌های کنترلی و پردازش داده بهره ببرید. قابل ذکر بوده که کابل‌های مذکور در برابر نویز، تداخلات و همچنین تأثیرپذیری از کابل‌های همجوار مقاومت بالایی از خود نشان خواهند داد.

کابل مخابراتی

از دیگر محصولات پرطرفدار ارائه شده توسط شرکت رسانا کابل می‌توان به کابل‌های مخابراتی اشاره داشت. این دسته از کابل‌ها در انواع مختلف مناسب برای داخل ساختمان (هوایی)، مناسب برای بیرون از ساختمان (زمینی)، کابل هوشمند و سیم رانژه به بازار عرضه می‌شوند.

کابل کواکسیال

کابل کواکسیال به طور خاص برای انتقال اطلاعات و سیگنال در فرکانس بالا در آنتن تلویزیون‌های رنگی، شبکه‌های رایانه‌ای، دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های کنترل از راه دور و مواردی از این دسته مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کابل شبکه

شرکت رسانا کابل

از دیگر محصولات عرضه شده توسط شرکت رسانا کابل می‌توانیم به کابل شبکه اشاره داشته باشیم. منظور از کابل شبکه در حقیقت مجموعه‌ای از سیم‌هایی از جنس مس شیشه بوده که به منظور اتصال و انتقال داده و اطلاعات مابین کامپیوترها، روترها، سوئیچ‌ها و شبکه‌های استورج و در کل مولفه‌های مختلف شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در نتیجه کابل‌های شبکه نوعی رسانا بوده که داده‌ها در آن‌ها جریان داشته و دیتای مورد نظر از دستگاهی در شبکه به دستگاه دیگری انتقال پیدا می‌کند. در این شرکت کابل‌های شبکه در انواع مختلف Cat 6 U / UTP،  Cat 6 F / UTP و Cat 6 SF / UTP به بازار عرضه می‌شوند.

سیم و کابل مقاوم در برابر آتش

یکی دیگر از محصولات ارائه شده توسط این مجموعه، سیم و کابل‌های مقاوم در برابر آتش یوه که همان‌طور از نامشان پیداست، در برابر شعله و حرارت مقاومت بسیار مطلوبی از خود نشان می‌دهند. قابل ذکر است که که خودِ این سیم‌ و کابل‌ها شامل محصولاتی نظیر سیم‌های مقاوم مفتولی و نیمه افشان با نوار میکا، سیم‌های مقاوم مفتولی و نیمه افشان بدون نوار میکا، سیم‌های افشان مقاوم در برابر آتش و کابل‌های قدرت مقاوم در برابر آتش به همراه نوار میکا می‌شوند.

سیم و کابل هوایی و خودنگهدار آلومینیومی

شرکت رسانا کابل عرضه‌کننده انواع هادی‌های هوایی و کابل‌های خودنگهدار هوایی مخصوص خطوط توزیع و انتقال برق هوایی نیز است. از جمله انواع هادی‌های هوایی که توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شوند می‌توانیم به AAC، AAAC و  ACSR اشاره داشته باشیم.

کابل بالابر

و آخرین نمونه از محصولات عرضه شده توسط مجموعه رسانا کابل، انواع کابل‌های بالابر بوده که در مدل‌های تخت و گرد به بازار عرضه می‌شود.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با شرکت رسانا کابل، به بررسی مهم‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات عرضه شده توسط این شرکت نیز پرداختیم و دانستیم که این شرکت از جمله تولیدکنندگان فعال در بازار سیم و کابل به حساب می‌آید؛ چرا که طیف گسترده و متنوعی از محصولات مرتبط با صنعت برق را با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای مورد نیاز به بازار عرضه می‌کند. آیا تجربه خرید از مجموعه رسانا کابل را دارید؟ به نظر شما سیم و کابل‌های عرضه شده توسط رسانا کابل کیفیت مناسبی دارند؟ لطفاً نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون رسانا کابل و محصولات آن در قسمت ارسال دیدگاه با ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل به اشتراک بگذارید.

277 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط