شرکت بسپار سازه الوند

شرکت بسپار سازه الوند؛ معرفی شرکت و محصولات

184 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

آیا تاکنون از محصولات عرضه شده توسط شرکت بسپار سازه الوند خریداری و استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما تجهیزاتی که توسط بسپار سازه الوند به بازار عرضه شده‌اند از لحاظ کیفی استاندارد هستند؟ مجموعة بسپار سازه الوند یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید و عرضه انواع تجهیزات مهم و کاربردی در صنعت برق بوده که در این راهنما قصد داریم به بررسی آن بپردازیم؛ لذا از شما دعوت می‌شود تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

هر آنچه که باید درباره شرکت بسپار سازه الوند بدانید!

شرکت بسپار سازه الوند

مجموعه بسپار سازه الوند فعالیت تخصصی خود را از سال 1381 آغاز کرد و توانست با تکیه بر پرسنل مجرب و ماشین آلات مدرن، پیشرفت چشمگیری در زمینه تولید مقره‌هایی با طول عمر بالا به همراه قابلیت‌های فنی باکیفیت داشته باشد. شایان ذکر بوده که فرایند تولید مقره‌های سیلیکونی در این شرکت بر مبنای تجربه بیست ساله تیم فنی و مهندسی بسپار سازه الوند و مطابق با استانداردهای IEC 61109 و IEC 61952 صورت می‌گیرد.

محصولات شرکت بسپار سازه الوند

همان‌طور که گفته شد، عمده فعالیت این شرکت در حیطه تولید انواع مقره‌های سیلیکونی است. در ادامه، به بررسی محصولات پرفروشی که توسط شرکت بسپار سازه الوند به بازار عرضه می‌شود خواهیم پرداخت:

مقره سیلیکونی

مقره‌های سیلیکونی مهم‌ترین تجهیزات ارائه شده توسط شرکت بسپار سازه الوند به شمار آمده که در مراکز صنعتی و دکل‌های برق نقش بسیار پُر اهمیتی را ایفا خواهند کرد. همان‌طور که می‌دانید، امنیت سیستم در چنین مراکزی بسیار اهمیت دارد؛ از این جهت نباید مواردی نظیر تخلیه الکتریکی و اختلال در روند کار رخ داده و منجر به بروز مشکلات بزرگ‌تر شود. وظیفه اصلی که مقره‌های سیلیکونی داشته، جلوگیری از بروز چنین مشکلات و افزایش میزان ایمنی سیستم است. این محصولات مجهز به یک پوشش عایق سیلیکونی بوده که از خواص مهمی هم‌چون ضد آب و ضد رطوبت بودن برخوردار است؛ از این جهت می‌تواند از آسیب‌دیدگی دکل‌ها در مقابل عوامل محیطی، رطوبت و آلودگی‌های صنعتی جلوگیری به عمل آورد.

وزن مقره‌های سیلیکونی بسیار پایین بوده و همچنین در برابر تابش مستقیم نور خورشید نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. شرکت بسپار سازه الوند انواع مختلف مقره‌های سیلیکونی را در مدل‌های آویز، سوزنی، اسپیسر، جمپر، لاین پست و هالو کامپوزیت به بازار عرضه خواهد کرد.

کات اوت فیوز سیلیکونی

از دیگر محصولات عرضه شده توسط شرکت بسپار سازه الوند، کات اوت فیوز سیلیکونی بوده که یکی از بخش‌های سیستم توزیع انرژی برق محسوب می‌شود. کات اوت فیوز در این سیستم وظیفه دارد بخش‌هایی که دچار خطا شده‌اند را جدا نماید. درون این تجهیز یک عنصر وجود داشته که در زمان بروز خطا ذوب شده و در نهایت ترانسفورماتور را از خط قطع خواهد کرد؛ به این طریق از آسیب‌دیدگی و وارد شدن هرگونه خسارت به مدارات اولیه و ترانسفورماتور جلوگیری خواهد شد. بسپار سازه الوند انواع مختلف کات اوت فیوزهای 11، 24 و 36 کیلو ولت را تولید و روانه بازار می‌کند.

کلید قطع‌کننده تیغه‌ای

کلیدهای قطع‌کننده تیغه‌ای نمونه دیگری از تجهیزات عرضه شده توسط شرکت بسپار سازه الوند بوده که در مدارات کنترل و فرمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. افزون بر این، کلیدهای مذکور به منظور برق‌رسانی به تجهیزات الکتریکی جریان دائم و همچنین الکتروموتورهای تک فاز کوچک نیز کارایی دارند. توجه داشته باشید که اگر موتور از نوع سه فاز باشد، کلیدهای قطع‌کننده تیغه‌ای برای آن‌ها مناسب نخواهد بود. در بسپار سازه الوند انواع کلیدهای قطع‌کننده تیغه‌ای 11، 24 و 36 کیلو ولت تولید شده و به بازار عرضه می‌شود.

شرکت بسپار سازه الوند

برقگیر سیلیکونی

برقگیر نوعی تجهیز بوده که می‌تواند از تجهیزات شبکه در برابر آسیب‌های ناشی از ولتاژ اضافه مراقبت کند؛ ولتاژ اضافه بار می‌تواند در اثر رعد و برق و صاعقه ایجاد شود. عملکرد برقگیرهای سیلیکونی بدین شکل بوده که در برابر ولتاژهای معمولی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده، اما در برابر ولتاژهای آنی مقاومت ناچیزی دارند و همین موضوع باعث می‌شود که موج‌های الکتریکی به بهترین شکل ممکن به زمین انتقال پیدا کنند.

شرکت بسپار سازه الوند انواع مختلف برقگیرهای سیلیکونی 11، 24 و 36 کیلو ولت را طراحی، تولید و به بازار عرضه خواهد کرد. ناگفته نماند که برقگیر بایستی به شکل موازی با وسیله‌ای که قصد داریم از آن مراقبت شود قرار گیرد تا در نهایت انرژی ولتاژ اضافه از جسم مد نظر دور شده و به سمت زمین هدایت شود و تخلیه گردد.

تجهیزات ارتینگ

مجموعه بسپار سازه الوند ارائه‌دهنده سیستم ارتینگ عمیق یکپارچه‌ای به بازار است. این سیستم روشی کاملاً منحصربه‌فرد و مدرن بوده که برای بارگذاری سیستم‌های ارت و اتصال به زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع، سیستم مذکور به علت مزیت‌های متعددی که داشته می‌تواند یک جایگزین بسیار عالی برای سیستم‌های ارتینگ سنتی به حساب آید. قابلیت اجرای این سیستم در هر نقطه‌ای که به سیستم‌های ارت الکتریکال و حفاظتی نیاز باشد فراهم است. از جمله مزیت‌های این سیستم می‌توانیم به یکپارچگی الکترود ارت، حذف اتصالات سست در طول مسیر هادی تخلیه ولتاژ و جدا کردن بخش الکتریکال و مکانیکال سیستم اشاره داشته باشیم.

اتصالات

برای اجرای اتصالات از کلمپ بهره‌گیری شده که برای اکثر شبکه‌های هوایی قابل استفاده است. در واقع، کلمپ در شبکه‌های هوایی فشار ضعیف و متوسط به منظور اتصال سیم‌های آلومینیومی و مسی به هم دیگر مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. شایان ذکر بوده که مجموعه بسپار سازه الوند انواع مختلف کلمپ فشار ضعیف و فشار قوی را با کیفیت عالی به بازار عرضه می‌کند.

سخن پایانی

در این راهنما علاوه بر آشنایی با شرکت بسپار سازه الوند به بررسی مهم‌ترین محصولاتی که توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شوند نیز پرداختیم و دانستیم که در سبد محصولات این شرکت می‌توان تجهیزاتی نظیر مقره‌های سیلیکونی، کات اوت فیوزهای سیلیکونی، برقگیرهای سیلیکونی، کلید قطع‌کننده تیغه‌ای، اتصالات و تجهیزات ارتینگ را پیدا کرده و خریداری نمود.

شایان ذکر است که تمامی تجهیزات عرضه شده توسط این مجموعه بر مبنای استانداردهای مهمی هم‌چون IEC 61109 و IEC 61952 ساخته شده و به بازار عرضه می‌شوند. آیا تجربه خرید از برند بسپار سازه الوند را دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با مجموعه بسپار سازه الوند و محصولات آن در قسمت ارسال دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

184 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط