مجموعه الکترو ممتاز پیشه

مجموعه الکترو ممتاز پیشه؛ معرفی شرکت و محصولات

208 بازدید راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق

آیا می‌دانید مجموعه الکترو ممتاز پیشه چه محصولاتی را تولید و عرضه می‌کند؟ تا کنون از تجهیزاتی که توسط الکترو ممتاز پیشه به بازار عرضه شده بهره برده‌اید؟ مجموعه نامبرده به صورت تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای فشار ضعیف و فشار متوسط در حال فعالیت بوده و ما در این راهنما قصد داریم به بررسی تجهیزات عرضه شده توسط الکترو ممتاز پیشه بپردازیم.

هر آنچه که باید درباره مجموعه الکترو ممتاز پیشه بدانید!

مجموعه الکترو ممتاز پیشه

مجموعه الکترو ممتاز پیشه یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در حیطه تولید و عرضه انواع تابلوهای فشار ضعیف و متوسط بوده که فعالیت خود را به صورت تخصصی در سال 1366 آغاز کرد و اکنون بیش از سه دهه است که در این حیطه به صورت تخصصی با تکیه بر دانش فنی خود فعالیت می‌کند. برای آشنایی بهتر با این مجموعه در ادامه با اصلی‌ترین ویژگی‌های آشنا خواهیم شد:

کیفیت برتر

منظور از کیفیت برتر در واقع بی‌نیازی مشترک از ارتباط مداوم با مرکز است. مجموعه الکترو ممتاز پیشه همواره سعی دارد با استفاده از روال‌های کاری استاندارد، فناوری‎های نوین و به روز و همچنین استفاده از آموزش‌های مداوم کارشناسان کیفیت تجهیزات خود را بهبود بخشد.

قیمت قابل رقابت

از دیگر ویژگی‌هایی که الکترو ممتاز پیشه داشته، قیمت قابل رقابت است. مجموعه مذکور با برآورد قیمت از تمامی نقاط ایران و ثابت و پایین نگه داشتن سود کسب شده از بازار فروش، قیمتی برای تجهیزات خود تعریف کرده که ضمن کیفیت بسیار بالا، قابل رقابت با تمامی تولیدکنندگان این صنف است.

محدوده گسترده تولیدات و توانایی‌های خاص

این مجموعه به دلیل ارائه محصولات متنوع در زمینه الکترونیک و برق، محدودة گسترده‌ای از تولیدات را دارا بوده و همواره در تلاش است تا محصولاتی با توانایی‌ها و قابلیت‌های خاص به بازار عرضه کند.

محصولات مجموعه الکترو ممتاز پیشه

مجموعه الکترو ممتاز پیشه

همان‌طور که گفته شد این مجموعه در زمینه تولید انواع تابلوهای فشار ضعیف، فشار متوسط، تابلو روشنایی، تابلو خازنی و تابلوهای خاص فعالیت می‌کند که در ادامه نگاهی اجمالی بر این تجهیزات خواهیم داشت:

تابلو فشار ضعیف

تابلو فشار ضعیف اولین نمونه از محصولات مجموعه الکترو ممتاز پیشه بوده که نوعی تابلو برق به حساب می‌آید و از آن به منظور تأمین برق انواع سیستم‌ها در محیط‌های صنعتی و تجاری بهره‌گیری می‌شود. این دسته از تابلوها برای تأمین برق سیستم‌هایی نظیر روشنایی، تهیوه مطبوع، پمپ‌های حرارتی و موارد مشابه کارایی دارند.

در مجموعه الکترو ممتاز پیشه انواع مختلف تابلوهای توزیع قدرت کشویی، تابلوهای توزیع قدرت فیکس، تابلوهای مرکزی کنترل موتوری کشویی و فیکس، تابلوهای اصلاح ضریب قدرت یا بانک خازنی، تابلوهای فیلترهای آنتی هارمونیک، تابلوهای اتوماتیک استارت دیزل ژنراتور، تابلوهای موازی کردن دو یا چند دیزل ژنراتور، تابلوهای قابل نصب در فضای باز با درجه حفاظت بالا، تابلوهای کنترل با استفاده از PLC و یا کامپیوترهای صنعتی، تابلوهای کنترل همراه با میمیک دیاگرام و نشاننده‌های وضعیت، تابلوهای حفاظت و اندازه گیری و تابلوهای پمپ آب با راه‌اندازی سافت استارت و اینورتر همراه با خازن مربوطه به بازار عرضه می‌شوند.

تابلو فشار متوسط

از دیگر محصولات عرضه شده توسط مجموعه الکترو ممتاز پیشه، تابلوهای فشار متوسط بوده که از جمله تجهیزات برق به حساب می‌آید و در شبکه‌های توزیع برق با فشار متوسط بین 1 الی 36 کیلو ولت کارایی دارد. تابلوهای مذکور برای کنترل، حفاظت و توزیع برق در سیستم‌های فشار متوسط مورد استفاده قرار خواهند گرفت. شرکت الکترو ممتاز پیشه انواع تابلوهای فشار متوسط توزیع کشویی، ثابت، کمپکت، تابلوهای فشار متوسط کنترل موتوری کشویی، موتوری ثابت، تابلوهای فشار متوسط بانک خازنی، تابلوهای فشار متوسط GIS، تابلوهای حفاظت و اندازه‌گیری و بانک‌های خازنی قابل نصب در فضای باز را به بازار عرضه می‌کند.

تابلو روشنایی

تابلو روشنایی محفظه‌ای بوده که به منظور سازمان‌دهی انشعابات برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع، به منظور افزایش ایمنی محیط و عدم دسترسی افراد متفرقه به اجزای اصلی سیستم‌های برقی، طراحی این تابلوها به شکل جعبه‌ای انجام شده و عمدتاً از جنس فلز طراحی و ساخته خواهد شد. از جمله مهم‌ترین بخش‌های این تابلوها می‌توان به محفظه قرارگیری کلید، مکان حفاظت شده مخصوص فشار ضعیف و فشار قوی و شینه اشاره داشت. قابل ذکر بوده که هر یک از محفظه‌های واقع در تابلو با یک طراحی منحصربه‌فرد و با استفاده از یک صفحه فلزی از هم دیگر جدا شده‌اند.

تابلو خازنی

این تابلوها وظیفه ورود توان راکتیو به مدار را داشته و موجب کاهش هزینه‌های برق شده و به تبع آن شبکه برق نیز فشار کم‌تری را تحمل خواهد کرد. می‌توان گفت که تابلوهای خازنی نمونه‌ای از متداول‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات اصلاح ضریب توان شبکه بوده که بر حسب نیاز مشتری و به همراه توان‌های راکتیو مختلف طراحی و عرضه می‌شوند.

تابلو خاص

علاوه بر تمامی تجهیزاتی که تا این بخش از راهنما برشمردیم، مجموعه الکترو ممتاز پیشه در زمینه عرضه نمونه‌های دیگری از تابلوها در حال فعالیت است. از جمله تابلوهای خاصی که توسط این مجموعه تولید و عرضه می‌شوند می‌توانیم به سکوهای دریایی و حفاری، تابلوهای مخابراتی، تابلوهای یو پی اس و باتری رک، تابلوهای جریان مستقیم دی سی، انواع تابلوهای برق ساختمانی توکار و روکار اشاره داشته باشیم. علاوه بر این، قابل ذکر بوده که این مجموعه در زمینه ساخت بدنه تابلوهای مذکور از ورق استنلس استیل بهره می‌برد.

ناگفته نماند که مجموعه الکترو ممتاز پیشه برای تولید تمامی تابلوهایی که در این راهنما معرفی کردیم، از مهندسین و کارشناسان مجرب و کارآزموده کمک گرفته و همچنین از فناوری‌های روز دنیا بهره‌مند است؛ از این رو محصولات ارائه شده توسط الکترو ممتاز پیشه درجه کیفی بسیار بالایی دارند.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با مجموعه الکترو ممتاز پیشه به بررسی تجهیزاتی که به بازار ارائه می‌دهد نیز پرداختیم و دانستیم که این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید انواع تابلوهای فشار ضعیف، فشار متوسط، تابلو روشنایی، تابلو خازنی و تابلو خاص فعالیت می‌کند. شایان ذکر که که کلیة تجهیزات عرضه شده توسط الکترو ممتاز پیشه دارای درجه کیفی بالایی بوده و قابلیت اطمینان دارند. شما چه اطلاعات دیگری پیرامون الکترو ممتاز پیشه دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با شرکت الکترو ممتاز پیشه در قسمت ارسال دیدگاه برای ما و کاربران گرامی وب سایت تکه کابل بنویسید.

208 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط