شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل

شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل؛ معرفی شرکت و محصولات

276 بازدید راهنمای خرید / تولید کنندگان یراق آلات شبکه های توزیع برق / معرفی محصولات صنعت برق

آیا تاکنون از محصولات شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل خریداری و استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما تجهیزات عرضه شده توسط شرکت نتکو کیفیت قابل قبولی دارند؟ مجموعه نتکو یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در زمینه تولید تجهیزات و یراق آلات مصرفی شبکه‌های توزیع برق بوده که در این راهنما قصد داریم به بررسی تولیدات آن بپردازیم؛ لذا از شما دعوت می‌شود در ادامه ما را همراهی کنید.

هر آنچه که باید پیرامون شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل بدانید!

شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل

مجموعه نتکو تولیدکننده انواع تجهیزات و یراق آلات مورد نیاز شبکه‌های توزیع برق بوده که با هدف توسعه یراق آلات کیفیت مدار در سال 1388 در زمینی با مساحت 300 متر مربع فعالیت خود را شروع نمود. امروزه این شرکت در زمینی با مساحت 1000 متر مربع به همراه نیروی انسانی 150 نفری فعالیت خود را با درجه کیفی بالاتر ادامه می‌دهد.

محصولات شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل

همان‌طور که گفته شد، این مجموعه در زمینه تولید محصولات مربوط به شبکه توزیع برق فعالیت می‌کند. در حالت کلی می‌توانیم محصولات عرضه شده توسط این شرکت را به دو دسته فشار ضعیف و فشار متوسط دسته‌بندی کنیم که هر یک شامل تجهیزات خاصی می‌شوند. در ادامه به بررسی سبد محصولات در دسته فشار ضعیف خواهیم پرداخت:

محصولات فشار ضعیف

شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل

  • براکت سه خانه

اولین محصول عرضه شده توسط شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل براکت سه خانه بوده که یک نوع تجهیز اختصاصی برای اتصال سیم‌های شبکه روشنایی در تونل‌ها است. کانکتور استفاده شده در این محصول دارای قابلیت نصب و بهره‌برداری در خطوط حامل جریان بدون نیاز به برداشتن عایق است. قابل ذکر بوده که هر براکت با کمک سه کانکتور قابلیت انشعاب‌گیری برای یک عدد چراغ را دارد.

  • براکت نه خانه

علاوه بر براکت سه خانه، شرکت نتکو عرضه‌کننده براکت‌های نه خانه نیز بوده که این نوع تجهیز اختصاصی نیز به منظور اتصال سیم‌های شبکه روشنایی در تونل‌ها کارایی دارد. کانکتور مصرفی برای این براکت نیز قابلیت نصب و بهره‌برداری در خطوط حامل جریان بدون این که احتیاجی به برداشتن عایق باشد را داراست. هر براکت با کمک نه کانکتور از قابلیت انشعاب‌گیری برای سه عدد چراغ برخوردار خواهد بود.

  • آچار آلن

از دیگر تولیدات مجموعه مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل آچار آلن بوده که یک ابزار ساده اما کاربردی محسوب می‌شود این آچار با استفاده از یک میله فولادی به شکل L تولید شده که برای باز و بسته نمودن پیچ‌ها و سوکت‌ها کارایی دارد.

  • آچار کانکتور جنرال

این آچار یک نوع ابزار کمکی بوده که برای بستن و نصب نمودن تمامی کانکتورها کارایی دارد. قابل ذکر است که برای استفاده از این محصول بایستی از دستکش عایق بهره‌گیری شود.

  • درپوش انتهایی کابل یا اندکپ

اندکپ یا درپوش انتهایی کابل نوعی لوله از جنس پلی الفین بوده که به منظور انسداد انتهای کابل و یا لوله به جهت جلوگیری از ورود و نفوذ رطوبت، گرد و غبار و غیره به کار گرفته می‌شود.

  • تسمه محافظ کابل

از دیگر محصولات عرضه شده توسط شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل تسمه محافظ کابل است که برای محافظت دوبل از مسنجر کابل خودنگهدار در مقابل افتادگی‌های احتمالی به دلیل عواملی نظیر باد و تنش‌های مکانیکی به کار گرفته می‌شود.

  • کلمپ آویز دایکاست

این محصول در بسته‌بندی 40 قطعه‌ای به گونه‌ای طراحی و تولید شده که می‌توان از آن در شبکه کابل‌های هوایی به همراه مسنجر عایق در خطوط مستقیم تا حداکثر 90 درجه زاویه بهره برد. قابل ذکر بوده که گشتاور بستن پیچ در این محصول 15Nm است.

  • وینچ کلمپ یا کلمپ سرویس مشترکین

وینچ کلمپ در واقع همان کلمپ اتصال کابل بوده که نوعی یراق آلات مصرفی به منظور متصل نمودن کابل‌های سرویس مشترکین به قسمتی از شبکه‌های فشار ضعیف است.

  • کلمپ کششی سه پیچه

یکی دیگر از تولیدات شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل بوده که برای کشش و نگه داشتن کابل‌های خودنگهدار فشار ضعیف در شبکه‌های به همراه مسنجر عایق و در تمامی شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • کلمپ کششی آلومینیومی با سیم استیل

این محصول نیز هم‌چون کلمپ کششی سه پیچه برای کشش و نگهداری کابل‌های خودنگهدار فشار ضعیف در شبکه‌های به همراه مسنجر عایق و در شرایط آب و هوایی گوناگون کارایی دارد. قابل ذکر بوده که این محصول هم به همراه سیم استیل و هم با سیم فولادی عرضه می‌شود.

  • کاور B3 

نوعی کاور بوده که به عنوان عایق‌کننده کانکتورهایی به همراه سطح مقطع هادی 50 الی 240 میلی‌متر کارایی دارد.

  • کاور B2

این محصول عرضه شده توسط شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل نیز وظیفه عایق‌کننده داشته، با این تفاوت که برای کانکتورهایی با سطح مقطع هادی الی 120 کیلی‌متر مربع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • کانکتور مفصل یا موف

به منظور اتصال و برقراری ارتباط کابل‌های هوایی با عایق ABC در شبکه‌های توزیع کابل‌های خودنگهدار کارایی دارد. قابل ذکر است که از این کابل می‌توان برای کابل‌هایی تا سایز 16، 25، 35، 50 و 70 استفاده کرد.

  • کانکتور آلومینیومی دو پیچه

این محصول عرضه شده توسط شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل به منظور اتصال آلومینیوم به آلومینیوم در مقاطعی از شبکه کابل خودنگهدار که شامل کشش‌های مکانیکی نشود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • کانکتور بی متال دو پیچه

از این کانکتورِ عرضه شده توسط شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل می‌توان به جهت اتصال از آلومینیوم به مس در مقاطعی از شبکه که شامل کشش‌های مکانیکی نشود بهره برد.

  • کانکتور ارتباط سیم به کابل 32 دندانه

این محصول به جهت اتصال سیم‌های آلومینیوم و مس به هادی‌های عایق مسی و آلومینیومی کارایی داشته که پیچ تعبیه شده بر روی آن نیز عایق است. ناگفته نماند که امکان نصب این کانکتور بر روی خطوط حامل جریان بدون برداشتن عایق هادی نیز وجود دارد.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل به بررسی محصولات فشار ضعیف عرضه شده توسط شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل نیز پرداختیم و دانستیم که شرکت مذکور با نام تجاری نتکو از جمله مجموعه‌های فعال در حیطه تولید و عرضه انواع یراق آلات و تجهیزات مصرفی شبکه‌های توزیع برق است. ما در این مطلب تنها به بررسی پرفروش‌ترین تجهیزات فشار ضعیف مجموعة مذکور پرداختیم؛ افزون بر این شرکت نامبرده در زمینه تولید و عرضه تجهیزات فشار متوسط نیز فعالیت می‌کند. لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با شركت مهندسي الكترو نيرو تابان كنترل برای ما بنویسید.

276 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط