تجربه ایمنی و حفظ امنیت با سیم و کابل نور

سیم و کابل نور ایمنی و حفظ امنیت

430 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

سیم و کابل در برق رسانی و انتقال انرژی الکتریکی کاربرد دارد و جریان الکتریکی از این مسیر می‌گذرد. اساس و پایه برق کشی ساختمان سیم و کابل‌هایی هستند که بتوانند جریان برق را به خوبی از خود عبور دهند و روکش‌های عایقی داشته باشند که بتوانند از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنند. سیم و کابل نور با تلاش‌های بی وقفه توانسته که چنین امکاناتی را به وجود بیاورد. کارشناسان و متخصصین خبره با تولید محصولات متنوع و کاربردی برق رسانی، امنیت و ایمنی را به وجود آورده‌اند. در حال حاضر در بخش برق، توزیع انرژی الکتریکی به صورت بسیار گسترده‌ای انجام می‌گیرد. به همین دلیل کابل‌ها برای جلوگیری از نشت برق بسیار کمک کننده هستند.

تجربه ایمنی و حفظ امنیت با سیم و کابل نور

تاریخچه و معرفی سیم و کابل نور

شرکت سیم و کابل نور توانسته محیط خوبی را برای اشتغال ایجاد کند. با توجه به پیشرفت های روزافزون، کیفیت و ایمنی کابل و سیم‌ها به شدت افزایش پیدا کرده است؛ سیم‌های دور رنگ با عایق‌های سفید رنگ در بیشتر شدن طول عمر این تجهیزات تاثیرگذار بوده است. این شرکت توانسته در کنار متخصصین و افراد حرفه‌ای، به تولید انواع مختلف تجهیزات برق دسترسی پیدا کند.

از دیگر ویژگی‌هایی که سیم‌های نور دارند می‌توان به مقاومت بالا، عبور خوب جریان برق، استفاده از متریال درجه یک و داشتن محافظ‌های ایمن اشاره نمود. برای انتقال فشار برق های ضعیف و متوسط استفاده از سیم و کابل نور پیشنهاد می‌شود. کاربرد آنها در تاسیسات الکتریکی بسیار وسیع بوده و ولتاژ سطح عایق نیز نسبت به زمین صفر است. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های خاص و استفاده از تجهیزات به روز دنیا، جزء اولین تولید کنندگان سیم در سطح کشور است. شما می‌توانید انواع سیم‌های کابل از جمله کابل صوتی، کابل افشان تخت، کابل کواکسیال، سیم افشان، کابل نسوز سیلیکونی شیلددار، کابل مفتولی و سیم مفتولی دسترسی پیدا کنید.

تاریخچه و معرفی سیم و کابل نور

آشنایی با انواع محصولات سیم و کابل نور

شما می‌توانید انواع و اقسام سیم و کابل‌هایی که برای تاسیسات برقی نیاز دارید، تهیه کنید. استاندارد بودن محصولات از ویژگی‌های پایه‌ای سیم و کابل نور است. اگر استانداردها به خوبی پایه‌گذاری شود، هرگز خطری نمی‌تواند ما را تهدید کند؛ به همین دلیل انتخاب هر فردی ابتدا ایمنی است که در چنین سیم‌هایی به خوبی دیده می‌شود. شما می توانید تنوع را در سیم‌ها به خوبی ببینید. امروزه این تجهیزات در ساختمان سازی و کارهای صنعتی بیشترین استفاده را دارند.  مجموع سیم‌ها در کنار یکدیگر کابل‌ها را تشکیل می‌دهند. جنس آنها معمولاً از مس یا آلومینیوم است. این رشته سیم‌ها وظیفه دارند که ماده‌های الکتریکی را از خود عبور بدهند. در زیر با انواع این محصولات و نحوه کاربرد آنها بیشتر آشنا می‌شوید.

  • سیم مفتولی: این محصول تک رشته بوده که جنس آن از فلز مس است و در عایقی که در آن بکار رفته پلیمر PVC یافت می‌شود. استفاده از سیم‌ها برای زمانی است که نیازی به نصب دائم ندارید و می‌خواهید به طور موقتی حرکت نکند.
  • سیم افشان: تعداد زیادی از رشته‌های نازک مسی در کنار یکدیگر قرار دارند و بهم تابیده شده اند. این سیم‌ها به صورت نرم و ضخیم هستند. همچنین به علت انعطاف پذیری بالایی که دارند، در سیم‌ کشی‌های ساختمانی استفاده می‌شوند. شما می‌توانید سیم افشان های اصل را از سیم و کابل نور تهیه کنید.
  • سیم کواکسیال: نوعی کابل مسی بوده که از تداخل سیگنال‌های مختلف جلوگیری می‌کند. این سیم ها به نام دیگری چون کابل آنتن نیز معروف هستند. همان‌ طور که مشخص شد، از آنها به عنوان کابل تلویزیون استفاده می‌شود. آنها علاوه بر این که جزء کابل‌های کاربردی خانگی هستند، در کاربردهای تجاری نیز قابل استفاده هستند. چون در هواپیما، اتومبیل، تجهیزات نظامی و پزشکی نیز به کار می‌روند.

آشنایی با انواع محصولات

نحوه ساخت سیم و کابل‌ها

در ساخت سیم و کابل‌ها از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. تمامی آنها از استانداردهای کافی ساخته شده که ایمنی و کیفیت را تضمین می‌کند. هر چند فرآیند ساخت کابل‌ها به طور کلی بسیار طولانی و پیچیده است. سیم‌ها بعد از این که فرایند طولانی را گذراندند، به دستگاه کلاف کن هدایت می شوند. در تمامی مراحل سکوهایی وجود دارد که از گره خوردن سیم‌ها جلوگیری کرده و اصطلاحاً به آن ها PF نیز می‌گویند. اما مهمترین مراحل تولید سیم، مرحله کنترل کیفیت و آزمایشگاه است. در کارخانه‌های حرفه‌ای و پیشرفته چون سیم و کابل نور چنین بخشی وجود دارد. چون در این مرحله باید تمامی ویژگی های اصلی و مهم یک سیم شامل مقاومت بالا، روکش، مقاومت در برابر کشش یا سرما را آزمایش کنند و در صورت تایید شدن، وارد بازار می‌شوند.

افتخارات و دستاوردهای شرکت

یکی از افتخارات سیم و کابل نور ساخت استاندارد سیم‌ها است. تمامی مصرف کنندگان اصلی نیاز دارند که از سیم‌هایی استفاده کنند که جان آنها را به خطر نیندازد و بتوانند با خیالی راحت با آنها کار کنند. به همین دلیل از دیگر افتخارات و دستاوردهای نور این است که می‌تواند این تضمین را بدهد که ایمنی کابل‌ها بالا است. از مهمترین توجهات این شرکت می‌توان به بالا بردن دانش پرسنل اشاره نمود. چون دانش بالا می‌تواند کمک کند تا از تجهیزات به خوبی استفاده کنند و محصولات برتری را تولید کنند. همچنین رضایت مشتریان از اولویت‌های سیم و کابل نور است. از سویی دیگر تیم فروش شما را قبل از خرید همراهی می‌کنند تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. شرکت نور با تولید کابل‌های رنگی و سفید این موقعیت را پیش آورده‌ که کیفیت بالاتری از این محصولات را تجربه کنید.

افتخارات و دستاوردهای سیم و کابل نور

آدرس و راه‌های ارتباطی با سیم و کابل نور

انتخاب و خرید کابلی که استانداردهای کافی را داشته و بتواند به خوبی ایمن و کیفیت بین المللی را نیز داشته باشد، از نیازهای اولیه هر مصرف کننده‌ای است. در نتیجه همان طور که خواندید سیم و کابل نور به خوبی توانسته‌ در رفع این نیاز پیشرفت کند. شما عزیزان می‌توانید برای ارتباط بیشتر با این مجموعه با شماره‌های گذاشته شده، تماس بگیرید و از خدمات آنها استفاده کنید.

شماره تماس کارخانه: · ۰۲۴-۳۳۴۱۴۱۸۶    ۰۲۴-۳۳۴۱۰۰۱۲

آدرس کارخانه: زنجان شهرک صنعتی شماره یک، خیابان توسعه 3

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران، از گذشته تا کنون

430 بازدید
نویسنده این مقاله
تکه کابل
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط