شرکت آذرفنون تابلو

شرکت آذرفنون تابلو؛ پیشگام در تولید تابلوهای برق در کشور

190 بازدید راهنمای خرید / معرفی و آموزش تجهیزات الکترونیک / معرفی محصولات صنعت برق

از آنجا که تابلو توزیع برق یا همان تابلو برق اهمیت بسیار زیادی دارد، برند و شرکت تولیدکننده آن بسیار مهم بوده و باید مورد بررسی قرار گیرد. یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده تابلو برق در کشور شرکت آذرفنون تابلو است. این شرکت دارای بیش از 30 سال سابقه تولید و عرضه انواع تابلو برق‌ها را در کارنامه خود داشته و همواره سعی کرده است محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کشور کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت آذرفنون تابلو پرداخته و خدمات و محصولات این شرکت را بیان کنیم.

شرکت آذرفنون تابلو

شرکت آذرفنون تابلو

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و عرضه انواع تابلو برق و تابلوهای توزیع در کشور، شرکت آذر فنون تابلو تبریز است که از سابقه‌ای 30 ساله برخوردار بوده و همواره سعی می‌کند محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به بازار عرضه کند. شركت آذرفنون تابلو در سال 1371 شمسی توسط تعدادی از كارشناسان و مهندسين مجرب در رشته مهندسی برق و به منظور توليد انواع تابلوهاي برق فشار ضعيف و متوسط برای ساختمان‌ها و صنایع مختلف در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز تاسيس شده و شروع به کار کرد.

این شرکت به تدريج اما با سرعت بالا مراحل توسعه و موفقيت سپري کرد به شکلی که در حال حاضر این شرکت یکی از با سابقه‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌ها در زمينه‌هاي مختلفي صنعتی و برقی در کشور به شمار رفته و همواره سعی کرده است تا رضايت مشتريان خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کرده و نیاز آن‌ها را برطرف کند.

از سال 1371 تا سال 1383 فعاليت اين شركت در محل كارخانه قبلي انجام مي‌شد كه به علت گسترش کار و فعاليت كارخانه و وجود نیاز به گسترش فضای کارخانه، کارخانه آذرفنون تابلو به کارخانه و آدرس جديدی در شهرک صنعتی سلیمی تبریز منتقل شده و از سال 1383 تا به امروز، در همان مکان مشغول به کار و فعالیت هستند.

شرکت آذر فنون تابلو سابقه همکاری با شرکت‌های مختلف و متنوعی را در پرونده و سابقه کاری خود دارد. از جمله مهم‌ترین پروژه‌های شرکت آذرفنون تابلو می‌توان به پروژه تولید انواع تابلوهای توزیع و خازنی برای شرکت بهمن خودرو، طراحی و ساخت باسداکت‌های فشار ضعبف و فشار متوسط برای شرکت بزرگ مس سرچشمه، ساخت ونصب تابلوهای راه‌اندازی پمپ و اتوماسیون برای تصفیه‌خانه سهند، تولید و ارائه انواع تابلو های توزیع برای سازمان صدا و سیما استان آذربایجان شرقی و سازمان صدا و سیما کل کشور، ساخت باسداکت فشار ضعیف برای پتروشیمی رجال و طراحی و اجرا انواع تابلو برای وزارت نیرو کل کشور اشاره کرد.

محصولات آذرفنون تابلو

شرکت آذرفنون تابلو

در حالت کلی، شرکت آذرفنون تابلو اقدام به تولید محصولات متنوعی در صنعت برق کرده و همواره سعی کرده است محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار داخل کشور عرضه کند. از جمله مهم‌ترین محصولات آذرفنون تابلو می‌توان به باسداکت‌ها، انواع تابلو برق‌های فشار متوسط، انواع تابلو برق‌های فشار ضعیف، تابلو کنتوری، سینی و نردبان کابل و پست‌های کمپکت اشاره کرد. باسداکت‌ها نوعی ابزار کاربردی هستند که جهت رفع مشکل توزیع انرژی الکتریکی در ساختمان‌هایی نظیرکارخانه‌ها، مراکز تجاری، آسمان خراش‌ها  و … کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تابلو کنتوری دیگر محصول این شرکت با سابقه داخلی است که در مجتمع‌های مسکونی و اداری کاربرد داشته و امکان قرار دادن کنتورها را به طور منظم در جعبه‌ای به نام، تابلو کنتوری فراهم می‌آورد. تابلو کنتوری علاوه بر نظم بخشیدن به کنتورهای یک ساختمان یا مرکز چندین طبقه، باعث محافظت از کنتورهای در برابر عوامل خارجی شده و عمر کنتورهای برق را افزایش می‌دهد. سینی و نردبان کابل ابزاری برای سیم‌کشی و کابل‌کشی منظم و بی‌عیب در ساختمان‌ها و مراکز عظیم تجاری هستند که از کابل‌های برق نیز محافظت کرده و از وارد شدن هر گونه ضربه‌ای به سیم‌ها و کابل‌ها جلوگیری می‌کنند.

پست کمپکت هم یکی از دستگاه‌های ساخته شده توسط شرکت آذرفنون تابلو است که همانند کیوسک برق عمل کرده و وظیفه توزیع برق را برعهده دارد. در بین محصولات شرکت آذرفنون تابلو تابلوهای برق جایگاه ویژه‌ای داشته و از جمله اصلی‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت به شمار می‌روند. تابلو توزیع برق وظیفه دریافت و توزیع برق در سر تا سر مدار یک ساختمان و یا مرکز را برعهده داشته و اهمیت ویژه‌ای در سیستم‌های الکتریکی و برقی آن واحدی ساختمانی و یا صنعتی دارد.

در حالت کلی، تابلو برق‌های شرکت آذر فنون تابلو در دو مدل فشار ضعیف و فشار متوسط تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. تابلو برق‌های فشار متوسط یکی از پرکاربردترین انواع تابلوهای برق در مراکز صنعتی و تجاری هستند که اغلب در شبكه هاي توزيع و صنايع اصلي مانند پست‌هاي 6.3 تا 36 كيلوولت مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارند. تابلوهای فشار ضعیف دیگر نوع تابلو هستن که در عموم زمينه‌ها كاربرد داشته و استفاده از آن در ساختمان‌های چندین طبقه مسکونی و برخی صنایع مانند صنايع تبديلي بسیار مهم بوده و پرکاربرد است.

نتیجه‌گیری

شرکت آذر فنون تابلو شهر تبریز یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید و عرضه انواع تابلوهای برقی در کشور است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در انواع پروژه‌های صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شرکت محصولات متعددی را طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به باسداکت‌ها، انواع تابلو برق‌های فشار متوسط، انواع تابلو برق‌های فشار ضعیف، تابلو کنتوری، سینی و نردبان کابل و پست‌های کمپکت اشاره کرد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت آذرفنون تابلو پرداخته و خدمات و محصولات این شرکت را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

190 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط