سیم و کابل بابک کابل کرمان

سیم و کابل بابک کابل کرمان؛ شرکتی موفق و با سابقه در جنوب شرق کشور

270 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

یکی از برترین برندهای سیم و کابل در کشور، سیم و کابل بابک کابل کرمان است که محصولات آن از کیفیت بالای برخوردار بوده و مرغوب هستند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی برند سیم و کابل بابک کابل کرمان پرداخته و انواع محصولات این شرکت را بیان کنیم.

سیم و کابل بابک کابل کرمان

سیم و کابل بابک کابل کرمان

همان‌طور که گفته شد، انتخاب برند مناسب در زمان خریداری هر محصول نقش مهمی در تعیین میزان کیفیت آن محصول داشته و بسیار مهم است. حال اگر محصول مورد نظر ما سیم و کابل باشد این حساسیت دوچندان می‌شود زیرا عدم کیفیت سیم و کابل علاوه بر خسارات مالی، می‌تواند سبب خسارات جانی و سایر خسارات جبران‌ناپذیر نیز شود. از همین رو، انتخاب برند مناسب سیم و کابل نقش مهمی در خرید صحیح این محصول ایفا کرده و بسیار مهم است.

یکی از با کیفیت‌ترین و معتبرترین برندهای سیم و کابل، برند بابک کابل کرمان است. شرکت سیم و کابل بابک کابل کرمان یکی از معتبرترین شرکت‌های عرضه‌کننده سیم و کابل در کشور است که محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت با سابقه داخلی فعالیت خود را از سال 1379 شمسی شروع نموده است.

این شرکت هدف از تاسیس خود را تولید انواع گوناگون سیم‌ها و کابل‌های برق و مخابرات و پیشرفت صنعت برق کشور عنوان نموده وهمواره سعی کرده است تا با درک شرایط نوین جامعه، در عرصه مدیریت کیفیت پیشگام بوده و حرکت مستمری در جهت افزایش بهره‌وری و رضایت مشتری داشته باشد. این شرکت همواره سعی می‌کند بر توسعه تولیدات باکیفیت افزوده و در جهت حضور افتخارآمیز در بازارهای داخلی و جهانی گام بردارد.

همان‌طور که گفته شد، این شرکت تولیدی با بیش از 20 سال سابقه در صنعت تولید و عرضه انواع سیم و کابل در کشور، یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده سیم و کابل در ایران به شمار رفته و محصولات با کیفیتی را روانه بازار داخلی و جهانی کرده است. همچنین شرکت بابک کابل کرمان عضو انجمن تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران بوده و تاثیر بسیار مثبتی در توسعه این انجمن داشته است.

محصولات برند بابک کابل کرمان همگی از گواهی کاربرد و علامت استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران برخوردار بوده و کیفیت بسیار بالا و مناسبی دارند. همچنین این شرکت در جهت ارتقا و استقرار سیستم مدیریت کیفیت توانسته است اقدام به اخذ استانداردهایی نظیر استاندارد ISO 9001:2015 از شرکت توف نورد نموده و استانداردها و افتخارات جهانی را نیز کسب کند.

انواع سیم و کابل برند بابک کابل کرمان

سیم افشان بابک کابل کرمان

حال که تا حدودی با شرکت بابک کابل کرمان و تاریخچه آن آشنا شدید، بهتر است به بررسی محصولات تولیدی این برند با سابقه پرداخته و آن‌ها را بیان کنیم. محصولات تولیدی برند سیم و کابل بابک کابل کرمان را می‌توان در 5 دسته کابل‌های مخابراتی، کابل‌های افشان، سیم‌های نایلونی، سیم‌های افشان ارت و سیم‌های افشان تقسیم‌بندی کرد. هر کدام از این 5 دسته خود شامل محصولات گوناگونی می‌شوند که در ادامه برخی از مهم‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

از جمله مهم‌ترین کابل‌های تولیدی شرکت بابک کابل کرمان می‌توان به کابل‌های مخابراتی، کابل تلفن چهار زوج آلومینیومی مدل CCA4206، کابل تلفن دو زوج آلومینیومی مدل CCA2206 و کابل تلفن شش زوج آلومینیومی مدل CCA6206 اشاره کرد. کابل‌هایی مانند کابل برق 3 در 4 مدل CBL34، کابل برق 3 در 6 مدل CBL36، کابل برق 3 در 1 مدل CBL31، کابل برق 3 در 10 مدل CBL310 و … از جمله  سایر انواع کابل‌های برق تولیدی شرکت بابک کابل کرمان هستند که در دسته کابل‌های افشان قرار می‌گیرند.

از جمله سیم‌های نایلونی تولیدی این شرکت نیز می‌توان به سیم برق نایلونی 2 در 0.5 مدل NYL205، سیم برق نایلونی 2 در 0.75 مدل NYL275، سیم برق نایلونی 2 در 1 مدل NYL21 و … اشاره کرد. سیم‌های افشان ارت نیز دیگر محصول تولیدی این شرکت با سابقه داخلی است که شامل مدل‌هایی نظیر سیم افشان ارت 1 در 1 مدل ER11، سیم افشان ارت 1 در 1.5 مدل ER115، سیم افشان ارت 1 در 10 مدل ER110 و … می‌شود.

آخرین دسته از محصولات سیم و کابل بابک کابل کرمان سیم‌های افشان هستند که محصولاتی نظیر سیم افشان 1 در 1 مدل B11، سیم افشان 1 در 1.5 مدل BL115، سیم افشان 1 در 1.5 مدل Y115 و … را تولید کرده و خود را در این دسته جای داده‌اند.

نتیجه‌گیری

شرکت سیم و کابل بابک کابل کرمان یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده سیم و کابل در کشور است که محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کند. محصولات تولیدی توسط این برند را می‌توان در 5 دسته کابل‌های مخابراتی، کابل‌های افشان، سیم‌های نایلونی، سیم‌های افشان ارت و سیم‌های افشان تقسیم‌بندی کرده و بررسی نمود.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی برند سیم و کابل بابک کابل کرمان پرداخته و انواع محصولات این شرکت را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

270 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط