سایلنت باکس ماینر

سایلنت باکس ماینر؛ دستگاهی کاربردی در استخراج ارز دیجیتال

466 بازدید معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق / علم و تکنولوژی در صنایع برق و مخابرات

آیا می‌دانید سایلنت باکس ماینر چیست و چه مصارفی دارد؟ اگر علاقمند به استخراج ارز دیجیتال باشید و قصد دارید سرمایه خود را از طریق این روش افزایش دهید و وارد بازار بزرگ و هیجان‌انگیز کریپتوکارنسی شوید، به یک سایلنت باکس نیاز پیدا خواهید کرد.  در ادامه این راهنما ضمن آشنایی با سایلنت باکس به ضرورت بهره‌گیری از آن نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد سایلنت باکس ماینر بدانید!

سایلنت باکس ماینر

بازار ارز دیجیتال از جمله بازارهای بزرگ و نوین سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید که عده کثیری از افراد در کشورهای مختلف از جمله ایران به آن وارد شده و در این بازار در حال فعالیت هستند.

از جمله بزرگ‌ترین چالش‌هایی که بسیاری از صاحبین مزرعه‌های ماینینگ همواره با آن روبه‌رو هستند، صدای بیش از اندازه در فرآیند استخراج است. برای کاهش این سر و صدا ابزاری تحت عنوان سایلنت باکس روی کار آمده است.

منظور از سایلنت باکس‌های ماینر، دستگاه‌هایی بوده که از آن‌ها به منظور کاهش میزان صدای ماینر و ساده‌سازی فرآیند خنک‌کنندگی بهره‌گیری می‌شود. در بدنه این دستگاه از عایق‌هایی استفاده شده که به واسطه خنک‌کننده‌های سلولزی تولید شده‌اند؛ به همین خاطر کاربران می‌توانند از این دستگاه برای ماینینگ به راحتی استفاده کنید.

در حقیقت، باکس ماینر با استفاده از مواد پلیمری و عایق‌های مناسب سبب کاهش بیش از ۸۵ درصد صدای ماینر می‌شود؛ بنابراین با تهیه این دستگاه می‌توان بدون هیچ‌گونه مشکلی در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به ماینینگ کرده و درآمد کسب نمود.

اجزای مختلف دستگاه سایلنت باکس

این تجهیزات متشکل از اجزای زیر هستند:

  • تهویه هوا
  • بدنه گالوانیزه
  • کولینگ آبی به صورت تبخیری
  • درب رکی
  • پنجره هواکش

لازم به ذکر بوده که اجزای فوق به دستگاه کمک می‌کنند تا در بهترین حالت ممکن صدای ماینر را کاهش دهد.

نحوه عملکرد دستگاه سایلنت باکس ماینر

سایلنت باکس ماینر

برای استفاده از این دستگاه می‌بایست ماینرها را در دستگاه سایلنت قرار داده و برای شروع عملیات استخراج، دستگاه روشن شود. بعد از روشن شدن سایلنت باکس‌های ماینر، برای همیشه از صدای بیش از اندازه و آزاردهنده ماینر خلاص خواهید شد!

بهره‌گیری از این دستگاه نه تنها اعصاب خودتان را راحت می‌کند، بلکه همسایه‌ها و دوستان و اعضای خانواده نیز از خرید سایلنت باکس‌های ماینر بسیار خوشحال خواهند شد.

ضرورت استفاده از سایلنت باکس ماینر

کسانی که به صورت مداوم در حال خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، لازم است که همیشه برای استخراج آمادگی کافی داشته باشند؛ به همین خاطر خرید سایلنت باکس ماینر برایشان ضروری بوده و کاربرد فراوانی دارد.

قابل ذکر بوده که فن‌های ماینر موجب ایجاد صدای بیش از اندازه می‌شوند؛ به همین خاطر باید به فکر چاره‌ای بود و از دستگاهی استفاده کرد که تولید صدای بیش از اندازه ماینر که شباهت زیادی به صدای جاروبرقی دارد سبب ناراحتی همسایگان نشود.

توجه داشته باشید که گاهی اوقات تولید صدای بیش از اندازه ماینر و ایجاد آلودگی صوتی موجب شکایت همسایگان از شما خواهد شد؛ به همین خاطر پیشنهاد می‌شود هر چه سریع‌تر اقدام به خرید سایلنت باکس کنید.

از جمله مهم‌ترین نکاتی که در مورد این دستگاه وجود دارد مربوط به تهویه هوا می‌شود. چنان‌چه تهویه هوا در این دستگاه به درستی انجام نشود، دستگاه قادر به انجام ادامه فعالیت خود نخواهد بود. بهره‌گیری از روغن به منظور تسهیل کار ایده خوبی است،

اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای این روش از یک راه حل قطعی به منظور خاتمه دادن به آلودگی صوتی هم‌چون خرید سایلنت باکس استفاده کنید.

در باکس ماینرها با سیم‌کشی داخلی و تعبیه کلید و پریز و انواع سنسورها امکان کنترل کامل بر عملکرد آن‌ها فراهم می‌شود. قابل ذکر بوده که برخی از سایلنت باکس‌های ماینر از سیستم کنترل از راه دور برخوردار هستند و امکان مدیریت عملکرد باکس از راه دور را فراهم می‌سازند؛ لذا ضرورتی بر مراجعه حضوری به منظور بازرسی عملکرد دستگاه وجود نخواهد داشت.

انواع سایلنت باکس ماینر

سایلنت باکس ماینر

این تجهیزات در دو مدل طراحی، تولید و روانه بازار می‌شوند. مدل اول ماینر با فن حلزونی بوده که به دلیل برخورداری از فن‌های پیشرفته و جدید میزان تولید صدا را به طرز چشم‌گیری کاهش داده و از جمله بهترین تجهیزات برای استخراج ارز دیجیتال به شمار می‌آید.

مدل دوم به گونه‌ای طراحی شده که دستگاه ماینر درون باکس سایلنت قرار گرفته و با عایق صدا از ایجاد آلودگی صوتی جلوگیری به عمل می‌آورد. بهره‌گیری از تجهیزات مذکور برای ماینرهایی که در محیط‌های شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار مفید خواهد بود.

سخن پایانی

سایلنت باکس ماینر در مدل‌های مختلف و سازگار با انواع مختلف ماینرها در بازار موجود بوده و سبب کاهش گرمای تولید شده و صدای ایجاد شده به واسطه ماینر می‌شود. آیا تجربه استفاده از این تجهیزات را داشته‌اید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون سایلنت‌ باکس‌ها با ما و کاربران گرامی تکه کابل در میان بگذارید.

466 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط